torsdag den 5. september 2013

Den spæde start...

Så fik jeg langt om længe oprettet min blog.

Som nævnt i overskriften vil meget af indholdet på denne blog nok handle om strik.

Min mormor lærte mig at strikke, da jeg var 5 år og jeg strikkede rigtig meget i min barndom og teenage år. Holdt så en lang pause mens jeg havde små børn men nu har jeg fundet strikketøjet frem igen... og kan slet ikke forestille mig et liv uden. Der bliver nørklet så snart jeg har en ledig stund. Jeg er medlem af en lokal husflidsforening, hvor vi mødes en gang om ugen og strikker, hækler, broderer osv. Folk kommer fra hele Nordsjælland og Storkøbenhavn og vi har det rigtig hyggeligt og lærer en hel masse af hinanden.

Det startede med sutskoene...




Sutskoene er strikket i uld og herefter filtet i vaskemaskinen. Det startede med sutsko til hele familien men bredte sig hurtigt til venner og bekendte og nu strikker jeg sutsko til alle. Prisen er 150,00 - 200,00 kr. afhængig af størrelse.

2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Fin fin blog du har fået igang :-)
    Glæder mig til at følge den.
    Knus Gitte

    PS. Kan ikke lige finde ud af, hvorfor jeg står med ovenstående afsender ;-/ derfor slettede jeg indlægget - må finde ud af at ændre det... ;-)

    SvarSlet